Контрольні питання 4
1. Що входить до складу Google Docs?
- Writely (Google
Documents)
- Google
Spreadsheets
- Google
Presentations
- Google Drawings
2. Де зберігаються документи створені користувачем у Google Docs?
Документи зберігаються на сервері Google (зокрема, на
Google Drive), але можуть бути збережені як файли.
3. Що таке акаунт? Що таке обліковий запис? Що таке логін?
Обліковий запис (акаунт) у комп'ютерній системі —
сукупність наданої інформації про користувача, засобів та прав користувача
відносно багатокористувацької системи.
Логін — це алфавітно-цифровий набір символів, що
ідентифікує користувача комп'ютера або комп'ютерної мережі. Логін разом із
паролем зберігаються в обліковому записі та використовуються операційною
системою чи іншою комп'ютерною системою для надання користувачу дозволу на
з'єднання з комп'ютерною системою та визначення його прав доступу до ресурсів
мережі.
4. Як розпочати роботу з документами Google?
Необхідно мати обліковий запис Google для того, щоб
користуватись Документами Google. Google Документ можна відкрити в меню служб
сервісу Google, а також на Google Drive, натиснувши “Створити Документ”.
5. Як створити новий Документ Google?
Google Документ можна відкрити в меню служб сервісу
Google, а також на Google Drive, натиснувши “Створити Документ”.
6. Скільки користувачів можуть одночасно змінювати або переглядати
Документ Google?
Документ, Таблицю чи Презентацію Google одночасно
можуть переглядати, редагувати та коментувати до 100 осіб. Якщо кількість користувачів
перевищує 100 осіб, то редагувати документ може лише власник та кілька
редакторів.
7. Яким чином повернутися до попередньої версії Документа Google?
Файл - Історія версій - Переглянути історію версій -
Відновити цю версію
8. Для чого зберігається кілька версій документів?
Кілька версій документів зберігаються для того, щоб
відстежувати, хто і коли вніс зміни до документу, і повертатися до
будь-якої з попередніх версій.
9. Як можна завантажити документи на Google-диск?
Документи, створені в Google Docs зберігаються на
Google Drive автоматично. При необхідності завантаження файлу з компьютера в
Google Drive треба зайти в Google Drive, натиснути на “Створити” і обрати
“Завантажити файл” з випадаючого списку.
10. Як можна зберегти Google-документ на своєму комп’ютері?
В Документі Google натиснути “Файл” - “Завантажити”
11. В яких форматах можна зберегти Google-документ на своєму
комп’ютері?
*.docx, *.odt, *.rtf, *.pdf, *.txt, *.html, *.zip,
*.epub, *.xls, *.ppt, *.pps
12. З яких елементів складається головне меню електронних таблиць
Google?
Файл, Редагувати, Вигляд,
Вставити, Формат, Дані, Інструменти, Доповнення
13. Якими способами можна вставити формулу?
Ввести в комірку знак рівності (=) і назву функції або
натиснути на сігму (Σ) і обрати функцію
там.
14. Яким чином можна змінити формат тексту?
Під меню є кнопки, за допомогою яких можна змінювати
розмір і стиль шрифту, додавати колір та оздоблення, створювати таблиці та
списки, вставити картинки, посилання і спеціальні знаки, закладки і коментарі.
15. Яким чином можна змінити кольори тексту та фону згідно з
правилами?
Колір тексту - кнопка з буквою А, фон тексту - кнопка
справа від А
16. Яким чином можна знайти і замінити текст?
Текст можна знайти за допомогою комбінації клавіш
ctrl+f. Щоб замінити текст на інший, треба натиснути на три крапки, ввести
потрібний текст і ввести те, на що його треба замінити.
17. Яким чином можна відформатувати діаграми електронних таблиць
Google?
Після вставки діаграми, можна змінити тип діаграми,
додати інший діапазон, стиль, сітку, заголовки, легенду, змінювати окремі
пункти, переміщувати та видаляти об’єкти.
18. Як можна захистити аркуш?
Дані - Захищені аркуші та діапазони - Додати аркуш або
діапазон - Налаштувати доступ
19. Як можна створити нову презентацію?
Презентацію Google можна відкрити в меню служб сервісу
Google, а також на Google Drive, натиснувши “Створити Презентацію”.
20. Як застосувати анімацію до певного елемента зі слайда?
Вставка - Анімація
21. Чи можна змінити дизайн вашої презентації та як це зробити?
Слайд - Змінити тему. Можна додавати тему, змінювати
її кольори, макет, фонове зображення.
22. У чому переваги та недоліки роботи з Google.docs?
Google Docs безкоштовні та надають можливість спільно редагувати
документи з різних пристроїв. Переглядати документи, редагувати їх можна прямо
в браузері. Google Docs зв’язаний з Google Drive і дозволяє швидко зберігати
документи, а також відправляти їх чи надавати до них доступ.
23. Які спільні та відмінні риси між Google.docs та MS Word, Excel,
PowerPoint?
Функціонал програм майже однаковий, адже Docs створювалися як заміна
Office, проте в пакеті MS Office він дещо ширший. Тим не менш, Google Docs
безкоштовні, можуть редагуватися прямо в браузері. Їх також легше поширювати та
редагувати спільно з іншими користувачами.
Немає коментарів:
Дописати коментар