Контрольні питання 2


1. Дайте визначення дистанційного навчання.

    Дистанційне навчання — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає (викладачів, визначних постатей у певних галузях науки, політиків), до тих, хто навчається (студентів чи слухачів).


2. Опишіть систему LMS Collaborator.

    LMS Collaborator – платформа корпоративного навчального порталу.

    Включає Базу Знань, інструменти адаптації, навчання, атестації та розвитку персоналу. Надає API інтеграцію з будь-якими ІТ-системами.

    Система дистанційної освіти Collaborator була розроблена в 2014 році.

    Ця платформа відрізняється від подібних – навчанням через поставлені завдання та роботою незалежно від типу пристрою – від персонального комп’ютера до смартфона.


3. Визначте головну мету системи LMS Collaborator.

    Головна мета – доповнити і частково або повністю замінити очне навчання засобами дистанційних технологій.


4. Як саме в освітньому процесі використовується система LMS Collaborator?

    Система Collaborator дозволяє швидко побудувати інформаційні системи і вебпортали, відкритого (загальнодоступного) і закритого (корпоративного) типу. В навчальному процесі використовується як система дистанційного навчання і атестації персоналу. Система Collaborator дозволяє швидко побудувати інформаційні системи і вебпортали, відкритого (загальнодоступного) і закритого (корпоративного) типу. В навчальному процесі використовується як система дистанційного навчання і атестації персоналу.


5. Що забезпечує навчальне середовище Collaborator ?

    Навчальне середовище Collaborator забезпечує:

‒ автоматизацію навчального процесу;

‒ обширну базу знань, яка може містити електронні посібники і книги,

відео, презентації, відібрані тематичні медіа-ресурси з YouTube, відібрані

тематичні веб-ресурси, зображення, документи.

‒ керування користувачами;

‒ контроль доступу і дій;

‒ проведення контролю знань за допомогою тестування;

‒ індивідуальні завдання;

‒ формування інформаційної бази вищого навчального закладу;

‒ зручний пошук з усіх ресурсів;

‒ інструменти спілкування: форум-чат, коментарі, об’яви, новини, сповіщення, wiki, вебінари;

‒ зручне налаштування стартової сторінки;

‒ автоматичне приєднання користувачів до акаунтів Google і Facebook;

‒ модифікацію і протокол імпорту користувачів;

‒ онлайн-редактор презентацій;

‒ автоматичне створення ресурсу із заданих веб-сторінок.


6. Назвіть переваги та недоліки середовища Collaborator.

    Переваги:

‒ всі дії в Collaborator прості та інтуїтивно зрозумілі;

‒ виконання завдань легко контролювати, оскільки в Collaborator

фіксується кожна дія і протоколюються зміни;

‒ опитування за методикою 360 градусів автоматизують оцінювання

характеристик співробітників і студентів, а діаграма результатів опитування

допомагає виявити сильні й слабкі якості респондентів і сформувати

індивідуальну програму навчання, застосувавши управлінські дії;

‒ на платформі організовано спілкування;

‒ є альтернативою очного навчання, особливо в сфері торгівлі та бізнесу;

‒ платформа дозволяє використання відеоматеріалів у навчальному

процесі, додаючи, за потреби, субтитри, коментарі, закладки, за допомогою

яких легко віднайти потрібний момент;

‒ різні форми звітності надають можливість контролювати відвідування

курсів, успішність, навчальну активність, ґрунтовність вивчення навчального

матеріалу та швидкість його перегляду;

‒ розробники платформи оперативні і завжди на зв’язку.

    Недоліком платформи Collaborator є її ціна, не всі навчальні заклади можуть собі дозволити її використовувати.


7. Визначте функціональність LMS Collaborator.

    1) Управління користувачами. Додавання облікових записів вручну, самостійна реєстрація, використання міток-тегів для користувачів, блокування і активація облікових записів.

    2) Вхід в систему через соц-мережі. Авторизація через Facebook, Google+

(можуть бути додані інші мережі).

    3) Можливість індивідуального налаштування автоматизації з кадрової системою компанії. Практикує 1С, Active Directory і інші каталоги співробітників.

    4) Контакти. База контактних даних співробітників з пошуком і фільтрацією по оргструктурі.

    5) Навчальні ресурси. Створення та завантаження інформаційних ресурсів (HTML-сторінка, файл, веб-презентація, галерея, гіперпосилання, сторінка Markdown)( Презентації. Конвертація PDF та PowerPoint презентацій в веб-формат.)

    6) Практикуми. Видача завдань на самостійну практичну роботу, індивідуальне консультування, обмін файлами і перевірка результатів завдання з виставленням оцінок.

    7) Очні заняття. Призначення очних занять (дата, час, місце), прикріплення файлів для заняття, виставлення оцінок.

    8) Комплексне тестування. Організація загального тестування по заданих темах з аналізом результатів по кожній темі окремо.

    9) Опитування та голосування.

    10) Курси. Комбінація ресурсів, тестів і опитувань в прості курси. Формування та налаштування плану курсу.

    11) Навчальні програми. Об’єднання ресурсів, тестів, опитувань і курсів в навчальну програму. Створення траєкторії навчання шляхом налаштування правил доступу до елементів програми.

    12) Розклад завдань. Формування списку завдань із зазначенням дат їх виконання. Індивідуальне або групове призначення слухачів. Режими термінів – без обмежень, в днях після призначення, в календарний період. Режими призначення – самопризначення, подача заявки, примусове  призначення.

    13) Сервіс відправки повідомлень. Налаштування шаблонів повідомлень. Повідомлення на e-mail, браузер.

    14) Оголошення з отриманням зворотного зв’язку. Призначення групі користувачів автоматично і вручну. Типи оголошень – повідомлення, з підтвердженням типів “ознайомлений” і “беру участь / можливо / ні”

    15) Форум. Оновлення в реальному часі, рейтинги коментарів і учасників, запрошення нових учасників, прикріплення файлів. Повідомлення про оновлення.

    16) Чат. Обговорення в реальному часі. Групові та персональні канали спілкування. Прикріплення файлів і браузерні повідомлення. Пошук по чату.

    17) База знань. Автоматичне формування інформаційної бази. Пошук по ресурсам, wiki, новин, форуму.

    18) Сервісні служби. Прийом заявок на обслуговування сервісними службами компанії і контроль за їх виконанням.

    19) Звіти. Навчання за курсом, проходження тестування, журнал сесій роботи користувачів з системою.

    20) Індивідуальні звіти. Створення кастомізованих звітів по завданню замовника.

    21) Бейджи за виконання завдань. Створення набору бейджів. Автоматичне нагородженням бейджом при успішному виконанні завдання. Персональні колекції бейджів.

    22) Сертифікати. Використання шаблонів сертифікатів. Видача сертифіката за успішне виконання завдання. Звіти за виданими сертифікатами..

    23) Індивідуальні плани розвитку. Налаштування шаблонів планів персонального розвитку для різних напрямів. Оцінка виконання плану керівником, куратором, самооцінка.


8. Опишіть створення та імпорт освітнього контенту у середовищі

    Collaborator.

    Вбудовані редактори дозволять швидко створювати тести, опитування, інформаційні сторінки, прості курси і складні навчальні програми.

    Підтримуються всі поширені види ресурсів (презентації, документи, LongRead, SCORM, аудіо та відео, книги і т.д.)

    Щоб створити навчальну програму потрібно в меню злівати натиснути «Управління ресурсами» та обрати  підпункт «Ресурси».

    Щоб завантажити лекцію( презентацію, відео або інших освітній матеріал) потрібно натиснути плюсик у верхньому кутку сторінки.

 

9. Які є інструменти швидкого створення навчальних ресурсів у середовищі Collaborator ? 

    Достатньо завантажити готовий документ в Collaborator, щоб автоматично отримати контент для навчальних завдань.

    Прискорюйте інформаційне наповнення системи за допомогою інструментів перетворення PDF в веб-презентацію і MS Word в веб-сторінку або “Long Read”.

    Завантажувати аудіофайли та відео можна в будь-якому форматі – все буде автоматично налаштовано для коректної роботи у користувачів.


10. Визначте популярні формати електронного контенту у середовищі Collaborator.

    Розміщуйте в Collaborator електронні книги форматів EPUB і PDF і використовуйте їх як ресурс для курсів, навчальних програм та індивідуальних планів розвитку співробітників. Є готові електронні підручники в форматі сайту? Додайте їх як HTML-ресурс. Використовуйте методику сторітеллінга і створюйте захоплюючі “Long Read” -ресурси у вбудованому редакторі. Collaborator забезпечує повну підтримку інтерактивних SCORM-ресурсів, незалежно від інструментів, в яких вони створені. Щоб допомогти вам перевірити правильність створення SCORM-ресурсу і його роботу, в Collaborator вбудовані інструменти тестування SCORM. Використовуйте інновації – завантажуйте в систему відео в форматі VR.

 

11. Які вбудовані редактори підтримує середовище Collaborator ?

    Ви зможете в будь-який момент внести правки в навчальний контент за допомогою вбудованих редакторів веб-сторінок і «Long Read»-ресурсів. Наші онлайн-редактори тестів і опитувань допоможуть в реальному часі оновити вміст питань, якщо будуть виявлені які-небудь помилки в настройках. Ви можете імпортувати питання з текстових файлів. Редактори курсів, навчальних програм та індивідуальних планів розвитку дозволяють вносити зміни і оновлювати контент в реальному часі. Навіть в процесі навчання.

 

 12. Як здійснюється гнучке управління освітнім процесом у Collaborator?

    Навчання згідно індивідуальних та групових списків Завдань. Завдання можуть містити будь-який навчальний контент від тесту або книги до навчальної програми. Є всі інструменти для автоматизації навчального процесу.

 

13. Як відбувається навчання по списку Завдань у Collaborator ? 

    Користувачі Collaborator виконують призначений їм список Завдань. Кожне Завдання може містити будь-який навчальний контент від простого ресурса (веб-сторінка, відео, книга тощо) до зібраних курсів та розгалужених навчальних програм. Всі задання оцінюються за 100-бальною шкалою. В кожному завданні можна задати поріг успішності. Якщо результат користувача є вищим за цей поріг – завдання виконано успішно.

 

14. Як задати Терміни виконання завдань у середовищі Collaborator ?

    Терміни виконання Завдань можуть обмежуватись календарним періодом або кількістю днів з моменту призначення. Такі завдання будуть відображатись у користувача в Календарі Завдань. Можна використовувати завжди доступні Завдання без часових обмежень.

 

15. Як здійснюється автоматизація навчання у середовищі Collaborator?

    Використовуйте автоматичне призначення Завдань новим користувачам або тим, хто змінив свою посаду, підрозділ, навчальну групу на визначені. За допомогою функцій Навчальних програм можна налаштувати траєкторію навчання – послідовність відкриття доступу до елементів програми з урахуванням умов її проходження та днів відкриття доступу.

 

16. Яким чином здійснюється комунікація у середовищі Collaborator ?

    Форум, чат, коментування Завдань, нагадування і повідомлення, контроль відправлених і прочитаних E-mail і інші інструменти для ефективного спілкування та зв'язку між співробітниками.

 

17. Опишіть процес створення коментарів у середовищі Collaborator.

    Для будь-якого завдання можна дозволити Коментування. Так користувачі можуть задати питання, залишити відгук, повідомити про проблему або просто подякувати тренеру.

 

18. Як імпортувати користувачів у Collaborator?

    Кожен користувач може навчатись в декількох навчальних групах одночасно. Додатково у кожного можуть бути індивідуальні завдання. Всі призначені завдання користувача будуть зібрані на одному екрані – “Мої завдання”. Для об’єднання користувачів у групу достатньо налаштувати їм однакову мітку. Крім цього, в Collaborator користувачі автоматично групуютьсяза ознаками “Місто”, “Підрозділ”, “Посада”.

 

19. Яким чином можна здійснити опитування у Collaborator ?

    За допомогою анкет опитувальників ви зможете провести опитування думок, голосування, конкурси. Якщо опитування не буде анонімним, то в звіті будуть доступні відповіді кожного учасника. До відповіді учасники можуть прикріплювати файли – це дозволить, наприклад, зібрати фотозвіти.

    Коли потрібно перевірити знання співробітника на декілька тем одночасно – створіть окремі тести по кожній темі і об’єднати їх в один загальний комплексний тест. Коли Користувач пройде його, будуть отримані результати по кожній темі окремо. Для завдання з комплексним тестом для кожної теми налаштовуються спосіб формування вибірки питань, поріг успішного проходження, черговість виведення питань і тем.

    Опитування 360 °допомагає провести опитування за заданими критеріями. Результат дозволяє виявити підвищену і занижену самооцінку студента, його сильні і слабкі якості. Як правило методику опитувань 360 ° застосовують при оцінці компетенцій студентів, їх навичок іпрактичних умінь.

 

 20. Для чого і як використовується База знань у Collaborator ? Як її можна сформувати?

    База знань допоможе швидко знайти інформацію через пошук, за каталогом або по мітці. Крім інформаційних ресурсів в Базу знань потрапляють всі повідомлення Форуму, всі Новини і все статті внутрішньої Wiki-енциклопедії. База знань може шукати в архівах, презентаціях, файлах форматів PDF, EPUB, HTML і т.д.

    Коли ви наповнюєте Collaborator контентом, то фактично збагачуєте Базу знань. Всіінформаційні ресурси включаються в неї і доступні через пошук. Якщо створити дерево категорій і розподілити по ньому Ресурси, то і в Базі знань буде доступна угруповання інформації по Категоріям. Якщо давати Ресурсам мітки, то і в Базі знань буде доступний їх пошук по мітках.

 

21. Як здійснити звіт про освітній процес у Collaborator ?

    Спеціальний звіт допоможе визначити, які категорії ресурсів і які ресурси найбільш популярні. Ви зможете дізнатися, скільки разів ваш співробітник звертався до пошуку і що читав з Бази знань.

    У Collaborator легко аналізувати результати навчання. Звіти покажуть детальну картину за результатами проходження навчальних програм, курсів, тестів та інших завдань. У кожному звіті доступні фільтри для швидкого пошуку по співробітниках, підрозділам, дат початку і завершення завдання, посад і іншим параметрам. Зведений звіт дозволяє самому налаштувати вибірку користувачів і навчальних завдань, за якими потрібно побачити результат. Всі звіти експортуються в MS Excel.

 

22. З якими зовнішніми сервісами можна здійснити інтеграцію середовища Collaborator ?

    LMS Collaborator побудована як комбінація веб-служб за концепцією RESTful API, тому вона може бути інтегрована з будь-якими IT-системами. Інтеграція з кадровими системамиСинхронізація даних користувачів, автоматичне блокування звільнених працівників та визначення структури підлеглості можуть бути налаштовані декількома способами. Collaborator синхронізує дані користувачів з даними із CSV, Excel, Active Directory, Google G Suite. Якщо у Вас особливий випадок – не хвилюйтесь, за допомогою API-функцій ми реалізуємо інтеграцію з практично будь-якими кадровими системами.

    Collaborator може приймати та передавати дані в інші системи за допомогою API-функцій. Можна передавати KPI співробітників із зовнішніх систем і показувати їх адміністраторам системи навчання, а також передавати у зовнішні системи дані про навчання, атестацію та оцінку співробітників.


На головну

Немає коментарів:

Дописати коментар

15 найдовших та найхимерніших англійських слів, яких ви точно не знаєте

      А ви знали, що найдовше слово в англійській мові складається із 189 819 букв? Воно займає близько п’ятдесяти семи сторінок і означає х...